Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marloes Haastrecht - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marloes Haastrecht - WaarBenJij.nu

Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Marloes

22 Januari 2015 | Thailand, Bangkok

Halloo,
Hier het eerste berichtje uit thailand!! Maandag zijn we met vertraging aan onze reis begonnen, waardoor we onze 2e vlucht bijna misten en we een uur op de bagage, die wel de vlucht hadden gemist moesten wachten. Maar verder liep de reis wel goed. In hotel hebben we ons opgefrist en om niet in slaap te vallen zijn we met 2 jongemannen (die ook op de bagage moesten wachten) gaan rondlopen en hebben wat gegeten.
Woensdag zijn we met hun ook bagnkok verder in gegaan. We hebben een (nederlandse) fietstocht gedaan, was super leuk. Zelfs door china town gefietst en door smalle paden die zeker niet voor fietsen gemaakt zijn. Smiddags zijn we via de boot naar grand palace (tempels) geweest en wat rondgelopen. Savonds nog een lekkere voetmassage gekregen en thais gegeten en een paar drankjes op khao sanroad gedronken (uitgaansstraat van bangkok en hier ligt ons hotel ook in).
Vandaag gaan we het drukke bangkok verruilen voor kanchanaburi! Ik ben benieuwd!

• 22 Januari 2015 - 18:42

Jolanda:

Fijn dat de kop eraf is en jullie goed zijn aangekomen! Heel veel plezier XXX

• 25 Januari 2015 - 11:13

Kitty:

He Marloes,
    Wat heerlijk dat jullie daar zitten! Gelijk al veel gedaan de 1e dag. Geweldig!
    Heb heimwee :). Ben benieuwd hoe je Kanchanaburi vindt: wij vonden het heel
    indrukwekkend. Veel plezier dikke kus van Kitty en gr. aan Elza.